Pages

5 November 2010

Word Bearers Obliterators (Architecture of Aggression XXII)

Nå har det vært rimelig dødt her på bloggen ganske lenge... På tide å sparke i gang igjen!!!

Det tok litt tid å komme i gang med nytt månedsprosjekt denne måneden. Det dabber gjerne litt av en stund i etterkant av en turnering. OrgChart-slot'en for oktober er Heavy Support, så da falt valget ganske naturlig på Obliterators.


...og når jeg først er i gang kan jeg like gjerne smelle opp fire stykker på én gang! Fire modeller kan ikke være så vanskelig å få gjort unna på et par uker - med mindre de skal konverteres grundig så de ikke ligner for mye på Chaos Terminator modellene de er basert på. Et par dager med roting i bitsbokser. En uke der armer og våpen ble skåret opp i små og mellomstore biter, filt og skrapet før de ble satt sammen igjen på nye og (forhåpentligvis) interessante måter. Til slutt tre kvelder med maling og pensel, og så var modellene "Tabletop Ready" i hvert fall.


På dette tidspunktet ble alt pakket sammen og ryddet bort, for å gjøre plass til bursdagsfeiringer. Både barne- og familieselskapet ble avviklet til tvillingenes tilfredsstillelse, og gavene ble etter hvert ryddet opp på rommet. På tide å få modellene ferdig-ferdig! Jeg plukket også frem de to Obliteratorene jeg allerede har laget for å sikre at de nye skulle passe inn uansett om jeg vil bruke dem enkeltvis, parvis eller tre-og-tre.



Det er fortsatt rom i et standard Force Organization Chart til ytterligere tre stykker, men det er andre enheter jeg vil ha før det eventuelt blir aktuelt. November er en "valgfri" måned, så nå håper jeg virkelig at Raging Heroes får produsert og levert modellen jeg forhåndsbestilte for... uhm... lenge siden. I desmeber er det Objective Markers som står på planen, så jeg må vel igjen se over hva jeg har liggende av bitz og tenke over design og konsept for markørene...

2 comments:

  1. Jeg sier bare fy faen. Og unnskylder ikke banninga. Jeg er jo bitt av chaosbasillen, så dette syns jeg var utrolig bra. Får faktisk ufattelig lyst på selv... Hmmmm... skjer det noe her nå....

    Men Jørn, skriv dette på engelsk også, så folk der ute kan lese... Da skal jeg svare på engelsk også :p

    ReplyDelete
  2. Utrolig flotte modeller Jørn. Har sans for at men skaper egne miniatyrer / løsninger, og som alltid - solid malejobb.

    Så får vi jo se om vi får til spill en gang, så jeg får tatt en bedre kikk på dem "live".

    Ørnulv

    ReplyDelete

Please feel free to comment...
Your feedback fuels our passion! ;)